Thursday 30 June 2011

BERHIJRAH KE KUALA LUMPUR( bermula sbgai budak kopi)

Orang kata kalau kita nk berjaya,kita tak boleh nk duduk dan tetap berada dlm takuk yang lama.Aku bertekad untuk berhijrah ke kuala lumpur.mungkin dengan cara ini aku lebih rajin untuk berdikari dengan kaki sendiri.Aku sehelai sepinggang dengan berbekal kan kereta kancil kesayangan ku.sebelum ni aku memang mengangur selama setahun.bnyak tempat yg aku pergi.tapi semua nya hanya dengan jawapan tunggu panggilan.Allah tu maha berkuasa.nasiblah aku mempunyai sahabat atau rakan yg selalu membantuku dlm masa susah atau senang.Dia lah yg rekomen kan aku kerja Di Coffe Bean.dari situlah aku bermula dengan kehidupan baru,kawan baru,pengalaman yg baru.tp dlm masa yang sama aku juga masih menyolek pengantin di hujung minggu.nasib baik outlet ku dulu aku hanya kerja dari isnin smpai jumaat.so sabtu ahad aku masih boleh make up pengantin.Dapat lah sikit sikit untuk tampung duit sewa rumah.dan duit makan aku.

2 comments:

  1. Sorry, muke sangat familiar time ni, coffee bean mane time nih?

    ReplyDelete
  2. ohh inikah citer permulaan seorang READZUL yg terkenal?!!!! ...wahhhhh.......baristas rupenyer...heheh kudos..!

    ReplyDelete